Musikchans för åk 8 & 9

Hej!

Cyberggymnasiet bjuder in åk 8 och åk 9 till en eftermiddags musikspelande i något av deras fyra fullt utrustade replokaler/ensemblerum. Det är onsdagen den 4 mars kl 12.00 som elever i åk 3 på deras musikprogram kommer dela upp Humfryskolans elever i fyra grupper och lära dem någon/några låtar om kommer spelas upp för varandra och intresserade föräldrar kl 18.00 samma dag! Adress kommer senare.

De erbjuder bara 30 platser, så först till kvarn gäller! Meddela mig imorgon eller mejla mig ikväll eller så snart du kan ifall du vill vara med. Det handlar inte om att du ska vara duktig, bara intresserad, då lär de dig resten. Precis som på Humfryskolan!

Erbjudandet är en del av deras ensembleledninglektioner, där åk 3 ska lära sig att leda högstadieelever i en replokal, kan man säga.

Jag hoppas och tror att vi lätt fyller 30 platser, 10 st är redan upptagna så snabba på. Vi vill verkligen uppmuntra alla att anmäla sig, en av oss lärare kommer närvara så detta är verkligen en del av skolan och ifall ni vill visa vad ni kan i musik har ni en jättechans här. Senast måndag nästa vecka ska jag in med anmälan om exakt antal.

Mvh
Per

Kommentarer

Anonym sa…
Per jag sa att jag skulle va med va? xd
Anonym sa…
Nu har du gjort det, jag anmäler dig!

Mvh

Per

Populära inlägg i den här bloggen